Veelgestelde vragen

 

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een online bestelling?

  1. Voeg de gewenste artikelen toe aan de winkelwagen door op de knop “In winkelwagen” te klikken en daarna op de knop “bestellen” of klik op “« Verder winkelen” als u meer producten wilt toevoegen.
  2. Klik vervolgens op de winkelwagen bovenin het menu en daarna op “Bestellen”.
  3. Op de winkelwagen pagina kunt u vervolgens het aantal producten en verzendmethode aanpassen. Als u daarmee klaar bent klikt u op “Bestellen”.
  4. Vervolgens kunt u kiezen om door te gaan zonder account, een account aan te maken, of in te loggen met uw account. Selecteer de juiste optie en klik op “Volgende”.
  5. Vul alle verplichte gegevens correct in, controleer deze, en klik op “Volgende”.
  6. Kies vervolgens of u de bestelling wilt laten opsturen, of ophalen op locatie, en klik op “Volgende”.
  7. Heeft u voor verzenden gekozen bij stap 6, selecteer dan op welke manier u wilt betalen. U kunt kiezen uit iDeal of PayPal. Heeft u gekozen voor afhalen op locatie, dan kunt u betalen bij afhalen kiezen.
    1. Kiest u voor iDeal, selecteer dan de juiste bank en klik op volgende. Bekijk uw bestelling, klopt alles, klik dan op “Afrekenen”. U wordt doorverwezen naar uw bank. Voltooi de betaling en u komt weer terug op onze website.
    2. Kiest u voor PayPal, dan wordt u doorverwezen naar de PayPal website. Log in op uw account en bevestig de betaling. Daarna komt u weer terug op onze website.
  8. Zodra de betaling is afgerond krijg je een bevestigingsemail en zullen wij de wijn zo snel mogelijk bij je afleveren.

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

De status van uw bestelling kunt u volgen op uw account. Mocht de bestelling via PostNL worden verstuurd, dan ontvangt u een Track&Trace code waarmee u kunt kijken waar de bestelling zich op dat moment bevindt. 

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat kan ik doen?

Normaal gesproken ontvangt u enkele minuten na de bestelling een bevestigingsmail. Is dit niet het geval, kijk dan voor de zekerheid in uw “ongewenste mail”. 

Mocht u daar de mail ook niet vinden, dan kunt u inloggen op uw account en bij “Mijn bestellingen” kijken of de bestelling ertussen staat.

Als de bestelling er niet tussen staat, kunt u contact opnemen met ons via de email of het contactformulier.